Виконате контурний ескіз цього розкадрування на основі придуманого тобою продовження подій або за поданим зразком. Зверніть особливу увагу на зовнішній вигляд героя, місце, де відбувається дія, відмінність між особливостями передачі переднього та дальнього планів.
15.05.2024 р.
Тема уроку (Муз.мист): "Циркові образи в мистецтві"
2. Поспівати поспівку та пісню, яку вивчали на минулому уроці.
3. Намалювати малюнок, який можна об'єднати з цирковим номером (на вашу думку) і музичним твором https://youtu.be/GZxUJXqbxYs (кінцевий результат сфотографувати і прислати на Гугл клас).
Виконайте ескіз афіші цирку за зразком або за власним задумом.Пам’ятайте, що зображення має бути яскравим і виразним. Дляцього використовуйте знання про контрастні поєднання кольорів,отримані на попередніх уроках. Не забувайте про розміщеннязображень навколо композиційного центру. Приділіть особливуувагу цілісності та виразності композиції.
08.05.2024 р.
Тема уроку (Муз.мист): "Зустрічі мистецтв у театрі"
Чекаю на ваші фото (1 в ході процесу, 2 - кінцевий результат) фарбування яєць до Великодня будь яким оригінальним способом. Або зобразити малюнок Пасхи з писанками, крашанками. Фото надсилати на Гугл клас (на основі ваших фото буде створене відео робіт).
2. Пограти в ритмічну гру і поспівати пісню Н. Май "Подаруй свою усмішку"
3. Гра «Знайти слова» У музичному театрі: опера (кінцевий результат сфотографувати і прислати на Гугл клас) https://learningapps.org/view9917477
4. Гра "Музичні інструменти: (записати собі у зошит назви 13 муз.інструментів, які ви побачите на відео і прислати фото на Гугл клас) https://www.youtube.com/watch?v=0N9-y0gBsrw
Створіть за зразком або власним задумом ескіз театральної декорації до уявної вистави «Пригоди в чарівному лісі». Продумайте не тільки те, як досягти ілюзії глибини простору, а й спробуйте відтворити певний час доби.
17.04.2024 р.
Тема уроку (Муз.мист): "Зв'язок графіки та музики з літературою"
Намалюйте зображення портрета улюбленого літературного персонажа.
Спробуйте виділити обличчя за допомогою контрастного поєднання кольорів переднього та дальнього планів. Зверніть увагу на засоби виразності лінії у портреті.
10.04.2024 р.
Тема уроку (Муз.мист): "Мелодійні лінії в музиці та графіці"
Послухайте кілька музичних
композицій з презентації. Які емоції
викликали у тебе прослухані
твори? Що ти уявив/уявила під цю
музику? Спробуй передати свої
враження та настрій у творчій
фантазійній роботі «Малюємо
музику» у графічній програмі "Малюємо піском" https://thisissand.com/ (кінцевий результат сфотографувати і надіслати на гугл клас)
1) Передивитися презентацію, розучувати пісню "Українонько моя". 2) Гра "Весну зустрічаємо" : записати до свого зошита всі вгадані слова з гри (через кому), сфотографувати і прислати на Гугл клас. https://learningapps.org/28981890
Розгляньте малювання квітів на відео, малюнках. Зверніть
увагу, що вони перебувають у різному положенні відносно
кута вашого зору. Тож, аби намальовані квіти мали
природний вигляд, варто зобразити їх у різних ракурсах.
Використайте як підказку подані відео або малюнки і створіть
композицію "Весняної квітки".
06.03.2024 р.
Тема уроку (Муз.мист): "Народні мотиви в музиці та скульптурі"
2. Поспівати пісню "Їхав козак за Дунай" під відео-караоке
3. Написати невеличку доповідь про одного з диригентів (країна значення не має) собі у зошит (максимум 1 сторінку), або зробити скріни, сфотографувати (можна знайти на просторах інтернет фото диригента) і прислати в Гугл клас.
04.03.2024 р.
Тема уроку (ОТМ): "Народні мотиви в музиці та скульптурі"
Створіть декоративний натюрморт
"Маковейчик - магічний букет -
оберіг" за зразком або власним
задумом, зобразивши квіти чи
елементи, які більше Вам до
вподоби.
Створіть ритмічну композицію «Хоровод» у техніці витинанки за наданими зразками на власний вибір, або за власним задумом. Дотримуйтеся вказаної послідовності роботи, скориставшись відео з презентації.
14.02.2024 р.
Тема уроку (Муз.мист): "Народні герої в мистецтві"
1) Передивитися презентацію. 2) Співати пісню "Музичні інструменти" (відео в презентації), розучувати пісню "Ми козаки" 3) Знайти в інтернеті думу або легенду про козаків і зачитати на уроці. 4) Скласти пазл (кінцевий результат сфотографувати і прислати в Гугл клас) https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2d0ca2fbae5c
Створіть зображення козака Мамая за зразком або за власним задумом. Доповніть композицію характерними для народної картини деталями, що увиразнюють цей легендарний образ. Виконайте роботу в кольорі.
2. Співати пісню "Під небом синім" під відео-караоке та спробувати поспівати пісню про інструменти.
3. За допомогою відео https://youtu.be/2e3GCvBYMHQпрослухати 12 українських інструментів, записати назви інструментів до зошита, вказавши в дужках класифікацію: струнні, духові, ударні. Записати до зошита, сфотографувати і надіслати на гугл клас.
Створіть об’ємну пластичну фігурку диво-тварини — баранця або коника (за вибором). Дотримуйтеся вказаної на зразку послідовності роботи. Якщо немає пластиліну, можна українську іграшку намалювати, зразки малюнків прикріплені вище. Роботу сфотографувати і надіслати на Гугл клас.
24.01.2024 р.
Тема уроку (Муз.мист): "Народні обряди та символи"
Створити ескіз вишивки для своїх рукавичок або намалювати закладку з орнаментом, пам’ятаючи про виражальні можливості ужиткового мистецтва: стилізацію, контраст, ритмічну повторюваність декоративних елементів.
1. Спробуйте виготовити власний оберіг — ляльку-мотанку, використовуючи звичайні серветки і нитки або просто нитки, як вказано у відео майстер - класів. 2. Якщо у вас вдома є власні обереги, сфотографуйте і пришліть фото на Гугл клас.
25.12.2023 р.
Тема уроку (Муз.мист): "Секрети майстрів та майстринь"
1. Передивитися презентацію, по можливості подивитися мультфільми.
2. Розучувати пісню «Перерва» під відео - караоке.
3. Знайдіть в додаткових джерелах інформацію про
мультфільми, озвучені музикою відомих композиторів. Записати назви 2-3 мультфільмів у зошит, сфотографувати і надіслати на Гугл клас.
Намалюй або зліпи з пластиліну улюбленого героя мультфільму. Можна зобразити і розфарбувати улюбленого героя за допомогою онлайн-програми https://canvas.apps.chrome/
Сфотографуй малюнок і надішли в Гугл клас. Бажаю успіху!
Виконайте ескіз театральної маски в стилі Венеційського карнавалу. Розпочинаючи роботу, візьміть до уваги правильне композиційне розміщення маски у форматі аркушу паперу.
2. Розучувати піснюНаталії Май «Пісня про чарівника» під відео - караоке.
3. Створи власний експромт на тему «Осінь» у вигляді пісні-імпровізації або створити малюнок "осінній пейзаж" за допомогою програми "Кандинський", засняти на відео пісню-імпровізацію або як звучить ваш малюнок і прислати роботу на Гугл клас.
2. Розучувати пісню "Шкільна пора" під відео - караоке.
3. Вибрати 1 з трьох вивчених раніше пісень (відео в презентації), проспівати її на відео під караоке (можна куплет і приспів) і надіслати на Гугл клас, якщо файл буде завеликий - присилайте на Вайбер 0660513468.
Виконайте ілюстрацію до казки італійського письменника Джанні Родарі "Пригоди Цибуліно" за власним задумом або скористайся поданими зразками з презентації. Поєднайте у своїй композиції доброго та злого персонажів, відобразивши їхню боротьбу та протистояння.
2) комікс на таку тему: "Безпритульні тварини: "до" та "після".
До Гугл-класу надіслати фото вас з вашими роботами (1) ви стоїте біля прикріпленої до стіни стінгазети (+ фото стін-газети); 2) у руках тримаєте малюнок-комікс (+ сам малюнок)
2. Розучувати пісню "Дощова осінь" під відео - караоке.
3.Дізнайся з додаткових джерел історію винайдення цифрового піаніно, зробити скрін або запиши інформацію до зошита, сфотографувати і прикріпити в Гугл.клас.
Намалювати "Осінній пейзаж" за допомогою фарб, для зразку використовувати одну з відео - технік малювання. Малюнок сфотографувати і прислати наГугл клас.
2. Співати пісню "Розкажу про Україну" під відео -караоке.
3. Спробуй виконати відому українську народну пісню без інструментального супроводу і без слів. Відтворюй мелодію, виспівуючи склади «пам-пам», «пам-пам» та ритмічно клацаючи пальцями. Чи зможуть друзі розпізнати твою пісню?
3. Дивлячісь відео " Що звучить?" https://youtu.be/tXW21Irzt28 запишіть відповіді у онлайн - тест (обов'язково вкажіть своє прізвище, ім'я). Надсилати нічого не потрібно, бачу відповіді у себе на комп'ютері.
Немає коментарів:
Дописати коментар