https://pidruchnyk.com.ua/535-muzichne-mistectvo-masol-aristova-6-klas-2014.html
Шановні учні та батьки!
На онлайн - урок з музичного мистецтва ви можете потрапити через посилання.
https://meet.google.com/svx-gyfr-zyv
Розклад тривалості уроків.
6-Б кл. - 23.05.2022 р. 6-А кл. - 27.05.2022 р.
тема уроку: "Музична вишиванка"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Творча майстерня:
Подивися відео нетрадиційної техніки
малювання вишиванки.
ЗРОБИ САМОРОБКУ ДО ДНЯ
ВИШИВАНКИ!
тема уроку "Контрольна робота за рік"
Пройти контрольний онлайн-тест можна за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/kds549 до 28.05.2022 р. або відскануйте QR - код
6-Б кл. - 09.05.2022 р. 6-А кл. - 13.05.2022 р.
тема уроку: Тематичне оцінювання з теми "Жанри симфонічної музики".
Теми розділу "Жанри симфонічної музики":
Симфонія та Увертюра.
Концерт, Симфонічна фантазія, Поема.
Музично - театральні жанри: Балет, Оперета.
Музичні символи України.
Перейти к документу Sway
Пройти узагальнюючий онлайн-тест можна за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2092756 до 20 травня.
6-Б кл. - 02.05.2022 р. 6-А кл. - 06.05.2022 р.
тема уроку: "Музичні символи України".
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Домашнє завдання:
1. Передивитися відео з уроку.
2. Записати до зошита всі назви українських пісень та авторів, про яких розповідається в уроці. Записати текст пісні "Червона калина", та поспівати під караоке.
3. Намалювати малюнок " Мир на нашій рідній Україні", сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер.
6-Б кл. - 25.04.2022 р. 6-А кл. - 29.04.2022 р.
тема уроку: "Музично - театральні жанри: Оперета".
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Домашнє завдання:
1. Подивитися відео з уроку, поспівати пісню - караоке.
2.Пропоную перевірити свої знання в іграх від learningApps:
Кросворд "Оперета" https://learningapps.org/10799860
(кінцевий результат сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер)
Гра "Знайди слова":"Композитори - творці оперет"
https://learningapps.org/10798858
(кінцевий результат сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер)
6-Б кл. - 18.04.2022 р. 6-А кл. - 22.04.2022 р.
тема уроку: "Музично - театральні жанри: Балет".
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
|
Домашнє завдання:
- 1. Записати до зошита виділені визначення.
- 2. Передивитися відео, які є в уроці та поспівати Розспівку і пісні, які вивчали раніше.
- 3. Гра "Знайди слова" (балет) (кінцевий результат сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер) https://learningapps.org/view9883756
- 4. Гра-кросворд "Балет" (кінцевий результат сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер) https://learningapps.org/view9918252
6-Б кл. - 11.04.2022 р. 6-А кл. - 15.04.2022 р.
тема уроку: "Жанри симфонічної музики: Концерт. Симфонічна фантазія, Поема.".
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
|
Домашнє завдання:
1) Виписати до зошита виділене визначення та текст " Моя Україна" Н. Бучинської.
2) Подивитися відео з уроку та поспівати нову пісню під караоке.
3) Творче завдання! Візьміть фарби та пензлик. Послухайте ще раз музику композитора Антоніо Вівальді "Чотири пори року" та створіть візуальний образ або картину природи, як ви уявляєте прослухане під музику (один пейзаж з 4 пір року, можна малювати у зошиті з музики). Кінцевий результат сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер.
6-Б кл. - 04.04.2022 р. 6-А кл. - 08.04.2022 р.
тема уроку: "Жанри симфонічної музики: Симфонія та Увертюра".
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
- 1. Виписати з уроку всі виділені визначення у зошит та текст пісні "Україно моя" - група NAVSI100.
- 2. Передивитися відео з уроку та поспівати пісню під відео - караоке.
- 3. Розв'яжіть кросворд "Творці увертюри" https://learningapps.org/view17760760 та зробіть у зошиті вправу
- 4. Рефлексію "Дай відповіді на питання" (нижче прикріплю фото).
Розучуємо пісню "Україно моя" - група NAVSI100
"Україно моя" - група NAVSI100
1. Захотіли та змогли, об’єднали береги,
Добрі сили помогли - ми разом перемогли,
Розділяли вже не раз і ніхто не слухав нас,
Залишилися людьми, знову разом назавжди!
Знову разом… Україно!
Приспів
Я люблю тебе, в тобі мрією живу,
Почуття моє горить, я його не загашу,
Я люблю тебе кожним подихом своїм,
Новий день дає тобі море щастя в кожен дім!
2. Хтось у пошуках скарбів облетіти світ зумів,
Та завжди своя Земля найріднішою була,
Безліч всіх дрібних проблем ми долаєм день за днем,
І важливим є для нас - бути разом повсякчас!
Бути разом… Україно!
Приспів
3. Речитатив
Ти чудова, ти сильна і вільна!
Неймовірно яскрава і стильна!
Ти приваблива, ніжна, прекрасна!
У тебе все окей, все в тебе класно!
Приспів
6-Б кл. - 28.03.2022 р. 6-А кл. - 01.04.2022 р.
тема уроку: ПІДСУМКОВИЙ УРОК з теми "Жанри камерно - інструментальної музики." (онлайн тест)
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
Виконати підсумковий онлайн - тест до 04.04.2022 р. за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6890979
НАТИСНІТЬ НА ПОСИЛАННЯ https://padlet.com/vika31gvl/cvt12fekeuwzovcr ТА ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ НА СПІЛЬНІЙ ДОШЦІ PADLET "МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО" стовпець "Жанри камерно-інструментальної музики - 6 клас"
ПОЯСНЕННЯ: В СТОВПЕЦЬ "Жанри камерно-інструментальної музики - 6 клас" ПРИКРІПИТИ ВІДЕОФАЙЛ 1 З ЖАНРІВ (ПРЕЛЮДІЯ, ЕЛЕГІЯ, НОКТЮРН, РАПСОДІЯ, ЕТЮД, СКЕРЦО, СОНАТА, ВАРІАЦІЇ, РОНДО, СЮЇТА) З КОРОТКИМ ОПИСОМ. РОБОТУ ПІДПИСАТИ - ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я ТА КЛАС. БАЖАЮ УСПІХУ!
6-Б кл. - 21.03.2022 р. 6-А кл. - 25.03.2022 р.
тема уроку "Жанри камерно - інструментальної музики. Рондо. Сюїта"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
|
Домашнє завдання
- 1. Виписати виділені визначення з уроку.
- 2. Передивитися відео та поспівати пісню "Мамо", яку розучували на минулому уроці.
- 3. Підготуватися до контрольної роботи. Передивитися уроки:
1) Прелюдія. Елегія. https://sway.office.com/he7sjUvANeXmh1uC?ref=Link
2) Ноктюрн. Рапсодія. https://sway.office.com/2bJQgbqP11oTw8Sw?ref=Link
3) Скерцо. Етюд. https://sway.office.com/ooFRIdWpjcZ3wUNP?ref=Link
4) Соната Варіації. https://sway.office.com/dm7GWzPgOD2o2icC?ref=Link
5) Рондо Сюїта. https://sway.office.com/5u9nxktnUyRosDF2?ref=Link
6-Б кл. - 14.03.2022 р. 6-А кл. - 18.03.2022 р.
тема уроку "Жанри камерно - інструментальної музики. Соната. Варіації."
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання
- Виписати виділені визначення собі до зошита. Записати текст пісні "Мамо" Яни Заплатинської.
- Передивитися відео та прослухати музику з уроку, поспівати пісню.
- Записати до зошита Сінквейн на теми: "Соната" та "Варіації" сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер. (Зразок Сінквейну є в уроці)
"Мамо" Яна Заплатинська
І. Щастя, що дано небесами, -
Серце моєї мами,
Лиш воно може так любити,
Від обману і зла захистити!
Ночі, заколисані снами,
Голос моєї мами,
Колискову і ніжні слова -
Пам'ятаю їх де б не була!
Я вдячна Богу, що ти в мене є,
Хай вічно б'ється серденько твоє!
Приспів:Мамо, як я люблю тебе!
Мамо, ти пробач мені за все!..
Мамо, мамо, найдорожча у житті,
Мамо, ця любов моя тобі!
Мамо, як я люблю тебе!
Мамо, ніжний погляд твій ловлю!
Мамо, мамо, я у неба прошу завжди:
Мамо, будь зі мною поруч ти!
ІІ. Грози, що пронеслись дощами, -
Сльози моєї мами,
Якщо зміниться радість журбою,
Я сонцем зійду над тобою!
Вогник, що незгасне з роками, -
Погляд моєї мами,
Найрідніші очі одні,
Чи то радісні, чи то сумні!..
Я вдячна Богу, що ти в мене є,
Хай вічно б'ється серденько твоє!
Приспів.
Речитатив: Мамо, я люблю тебе!
Ти - промінь сонечка!
Мамо, твої руки
Найніжніші у світі!
Ти моя, мамо!
Приспів.
18.02.2022 р. - 21.02.2022 р.
тема уроку "Жанри камерно - інструментальної музики. Скерцо. Етюд."
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання
1. Знайди слова
https://learningapps.org/view9582167
2. Кросворд "Ференц Ліст"
https://learningapps.org/view13531430
Сфотографувати кінцевий результат цих завдань і прислати вчителю на Вайбер.
6 - А клас: 04.02.2022 р., 11.02.2022 р.
6 - Б клас: 07.02.2022 р., 14.02.2022 р.
теми уроків "Жанри камерно - інструментальної музики. Ноктюрн. Рапсодія."
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання 04.02 - 07.02:
- Переписати до зошита виділені терміни з уроку.
- Поспівати пісню "Мелом", намалювати малюнок - ілюстрацію до неї.
- Розгадати онлайн - кросворд (перейдіть нижче за посиланням).
- Сфотографувати кінцевий результат і прислати вчителю на Вайбер.
Кросворд https://learningapps.org/view17591951
Домашнє завдання 11.02 - 14.02:
1. Переписати до зошита виділені терміни з уроку та слова пісні "Діти землі", проглянути відео. Поспівати пісню з відео-караоке.2. Виконати онлайн - тест до 21.02.2022 р. за посиланням:
Забава" ДІТИ ЗЕМЛІ
ПРИСПІВ Небо у твоїх очах
Щастя у твоїх руках
Нам весна відчиняє шлях майбуття
І. Скільки несказаних слів
Тануть на крилах вітрів
А ми чекаємо неба чистого без хмар
Сонця у кожній душі
Завжди чекаємо ми
І доброти тепла що подарує нам весна
ПРИСПІВ
Час не чекає не зволікає і ти не чекай
Небо у твоїх очах
Щастя у твоїх руках
Нам весна відчиняє шлях майбуття
Хай планета розквіта
Квітами твого добра
Хай усі заспівають діти землі.
ІІ. Сонце над містом зійде
В кожне віконце зайде
Променем лагідним
Променем твоїх надій
На перехресті доріг
Небо це твій оберіг
Далекий небокрай допоможе нам знайти
ПРИСПІВ
Час не чекає не зволікає і ти не чекай
Небо у твоїх очах
Щастя у твоїх руках
Нам весна відчиняє шлях майбуття
Хай планета розквіта
Квітами твого добра
Хай усі заспівають діти землі.
6 - А клас: 21.01.2022 р., 28.01.2022 р.
6 - Б клас: 24.01.2022 р., 31.01.2022 р.
теми уроків "Жанри камерно - інструментальної музики. Прелюдія. Елегія."
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
- 1. Переписати із урока до свого зошита такі терміни: "Камерна музика", "Прелюдія", "Елегія".
- 2. Записати до зошита слова пісні "Мелом" ("Пропаганди"). Співати її з відео.
- 3. Намалювати малюнок - ілюстрацію (у зошиті) до пісні "Мелом". Сфотографувати і вислати вчителю на Вайбер 0660513468.
- 4. Виконати онлайн - тест до 03.02.2022 р. за посиланням:
- 1. Виконання пісень: Скрябіна "Мам", Івасюка "Червона рута", Мітяєва " Изгиб гитары желтой". Розучувати пісню "Новий рік летить по світу".
- 2. Виконати тест (до 6 грудня)
- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5964678
- 1. Виконання пісень: Скрябіна "Мам", Івасюка "Червона рута", Мітяєва " Изгиб гитары желтой".
- 2. Намалювати ілюстрацію до однієї з частин циклу "Дитяча"
Дайте письмово відповіді на такі питання
1. Послухайте першу частину «Весна» кантати «Пори року» Л. Дичко та пригадайте
назву української народної пісні, яку композиторка використала у цій частині.
2. Скільки частин має Кантата Лесі Дичко «Пори року»?
3. Що означає слово "Кантата" і як її виконують?
здорово, что все мы здесь сегодня собрались!" Мітяєва.
1. Написати до зошита доповідь про історію написання пісні "Как здорово, что
все мы здесь сегодня собрались!" Олега Мітяєва.
2. Поспівати пісні: "Мам" Скрябіна, "Червона рута" Івасюка,
"Как здорово, что все мы здесь сегодня собрались!" Мітяєва.
23.10.2021 р. - 25.10.2021 р.
тема уроку "Вокальні жанри (авторська пісня)" продовження
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
|
Домашнє завдання:
Тест (виконати в зошиті)
1. Що таке авторська пісня, у чому полягає її феномен?2. Чим авторська пісня відрізняється від розважальної естрадної пісні?
3. Чим відрізняється естрадна пісня від народної?
4. Хто такий Володимир Івасюк? (напишіть декілька речень про нього)
5. Хто така Софія Ротару? (напишіть декілька речень) З якою піснею вона перемогла на фестивалі «Червона рута»?
6. Хто такі барди?
7. З якими відомими співаками працював Раймонд Паулс?
8. Дайте визначення «Естрадній пісні».
Виконати Кросворд «Пісенна музика» https://learningapps.org/view10645809
1. Записати до зошита пісню і виконувати її (караоке - відео вище),
вивчити слова.
2. Написати до зошита доповідь про одного з видатних бардів
(прізвища записували до зошита).
3. Дати відповіді на тест (записати до зошита)
4. Пограти в онлайн - ігри.
18.10.2021 р. - 22.10.2021 р. тема уроку "Вокальні жанри (авторська пісня)"
Що може об'єднувати людей, різних за віком та професією? Безперечно — мистецтво! Це може бути музика чи поезія, а скоріше за все — пісня! Чому пісня вважається найдемократичнішим музичним жанром? Чи підкорює вона нас щирістю та яскравою індивідуальністю? На ці запитання ми зможемо відповісти сьогодні на уроці.
Розповідь: Чому людей, які співають власні пісні під гітару, часто називають саме бардами, а не інакше?
Англійське слово bard —
кельтського походження. Барди — це у
давнину співаки-оповідачі у кельтських племенах, що проживали колись на
території сьогоднішніх Ірландії та Шотландії.
Ірландські барди могли бути і придворними, і
мандрівними співаками. Акомпанували вони самі собі на струнному смичковому
інструменті — кроті. Інструмент цей із трьома або шістьма струнами чимось
схожий на маленьку ліру або російські гусла. Барди співали різні пісні:
героїчні пісні-балади, релігійні, бойові, ліричні і сатиричні.
(Записати до зошита ці 2 виділені абзаци)
Барди — мудрі поети-співаки, глашатаї істини,
лицарі правди і добра, які надихали воїнів на великі подвиги і проголошували
мир і любов. Роль цих співаків була величезною, як і повага, якою вони
користувалися. Багато з кельтських вождів і королів із гордістю носили почесне
звання барда. Існує переказ про те, як ворогуючі стани, готові до бою, під
звуки ліри іменитого барда складали зброю і, прослухавши пісню, із ворогів
перетворювалися на друзів.
У наш час бардами називають авторів-виконавців «авторської» пісні. (Записати до зошита)
У другій половині XX століття з'явилось нове
культурне явище — авторська пісня, яка стала символом альтернативної культури.
Річ у тому, що «глянсова» естрадна культура не відповідала вимогам і гострим
питанням часу, тому автори намагалися донести думки і сподівання сучасних людей
до суспільства. Так виникає сучасний монотеатр, в якому автор виконує одночасно
ролі поета, композитора і виконавця.
Пісні бардів широко розповсюдилися і стали
популярними в СРСР у 1960-ті роки. Відтоді музичні смаки мінялися неодноразово.
Народжувалися і сходили нанівець різні напрями в музиці, а бардівські пісні
жили, не зраджували собі, коло їх прихильників розросталося. З'являлися нові
автори, змінювалися теми пісень, зачіпалися сучасні проблеми. У чому полягає
особливість авторської пісні? У довірливому, дружньому ставленні до слухачів,
які не просто слухачі, а повноправні співучасники співу зі сцени. Бардівські пісні
не примушують вас схоплюватися з місць, пританцьовувати, розмахувати руками,
притоптувати в такт, як під час виконання поп-музики. Ці пісні закликають до
співпереживання, до іронічного ставлення до багатьох явищ нашого життя, до
любові до усього живого.
Важливе місце у творчості Висоцького посідають
пісні про війну, про людей із плоті й крові, сильних і змучених, мужніх і
добрих, яким можна довірити особисте життя і Батьківщину.
Творче життя В. С. Висоцького пов'язане з
Театром драми і комедії на Таганці у Москві (Росія).
Сьогодні про Висоцького багато пишуть, про
нього роблять телепередачі, знімають кінофільми, випускають платівки і книги.
Поети, художники, композитори присвячують йому свої твори. Слова його пісень
викарбовують на мармурі обелісків на честь загиблих на фронтах Великої
Вітчизняної війни. Ким він був передусім — актором, поетом чи співаком? Складно
визначити. Можна впевнено стверджувати, що він був особистістю.
Пісні Висоцького — ліричні, драматичні,
сатиричні, про дружбу й війну, про любов і ненависть, про обов'язок, мужність,
совість тощо. Люди, які слухали його пісні, були впевнені, що він особисто
пережив усе те, про що писав. Сам Висоцький так говорив про авторську пісню: «Я
хочу сказати й запевнити, що авторська пісня вимагає дуже копіткої роботи. Ця
пісня весь час живе з тобою, не дає тобі спокою ані вдень, ані вночі».
Висоцький написав понад 600 пісень, зокрема пісні до музичної казки Л. Керролла «Аліса в Країні див». Послухайте дві пісні — «Пісню про загублений час» та «Пісню про добро та зло» та дайте відповідь на запитання, "Над чим примушують замислитися ці пісні?"
В.Висоцький "Пісня про загублений час" (із аудіоказки "Аліса в країні чудес"
Послухайте пісню «Музикант» Б. Окуджави і
дайте відповідь на запитання (Записати до зошита відповідь)
·
Який музикант оспівується у цій
пісні?
Народився Кузьма 17 серпня 1968 у Львівській області, в містечку Новий Розділ в родині вчительки музики та інженера. Саме завдяки мамі майбутня зірка стала займатися музикою, а згодом закінчив музичну школу по класу фортепіано.
У 1983 році Кузьма почув по третій програмі польського радіо передачу "Вся ця доля", де прозвучала шотландська група The Exploited, яка захопила його і назавжди змусила полюбити панк-музику. Тоді у нього відкрилося друге дихання і він вирішив поширювати панк серед молоді. Так з'явилася група "Ланцюгова реакція". Для репетицій групи використовувався актовий зал школи, де навчався Кузьма.
Навчався у Львівському медінституті і мав всі шанси стати стоматологом, чого дуже хотіли батьки артиста. Проте самому Андрію ця професія абсолютно не подобалася і він активно продовжував займатися музикою.
Вже через рік Кузьма познайомився з Володимиром Шкондою, з яким мав подібні смаки. Спочатку вони тільки слухали музику, а пізніше стали її грати. Володя був гітаристом, Кузьма грав на піаніно. Цю групу Кузьма вважає першим етапом появи "Скрябіна".
У 1987 році він написав пісні Lucky Now, Brother, Да то уже есть. Точкою відліку для гурту "Скрябін" стало прийняте 29 червня 1989 спільне рішення учасників групи записати композицію Feel the Pain та її україномовний варіант - Чуєш Біль.
Історія життя Кузьми в подальшому була тісно пов'язана з групою "Скрябін". У 2000 році Кузьма став ведучим власного хіт-параду "Гаряча сімка", який проіснував до 2002 року. У 2006 році Кузьменко проявив себе як талановитий письменник після видання його власної книги-автобіографії "Я, Побєда і Берлін". Вона мала шалену популярність, кілька разів перевидавалася.
У 2008 році створив групу "Пающіє труси".
У 2009 році став першим учителем групи DZIDZIO.
У Кузьми залишилася дружина Світлана, художниця за фахом. З нею артист одружився у 1994 році. У 1997 році у них народилася донька Марія-Барбара.
Кузьма "Скрябін" був за кермом під час трагічної ДТП 2 лютого 2015 року., його пасажирка вижила. Водій вантажівки, з якою зіткнувся співак, не постраждав.
Кузьма Скрябін "Мам"
І. Я завжди мріяв написати пісню про маму,
Але різні поети всі слова вже сказали.
І я не хотів повторити когось із них.
Я біля свої мами буду завжди маленьким
І, як тільки покличе, прибіжу скоренько,
Тому я їй і написав ці слова як міг.
Приспів:
Мам, ти мене вибач шо я став дорослий
І вже минула сорок третя осінь,
Як я побачив перший раз свій дім.
І не часто дарував на день народження квіти.
І були часи, коли я тижнями їй не дзвонив.
Але тепер, коли вона мене обіймає
І разом із татком щось про внучку питає -
Я з радості плачу, що маю живих батьків.
Мам, ти мене вибач шо я став дорослий
І вже минула сорок третя осінь
дім.
Мам, а можна я до тебе завтра приїду
І ми на кухні не одну годину
Собі на різні теми посидим?
І дякую тобі за то, шо я розумів
Ті речі, яких не пояснюють навіть в книжках.
Хай буде біля тебе завжди ангел-хранитель
І я тоже десь поряд буду завжди бродити,
Шоб не міряти наше життя в телефонних дзвінках.
Мам, ти мене вибач шо я став дорослий
І вже минула сорок третя осінь,
Як я побачив перший раз свій дім.
Мам, а можна я до тебе завтра приїду
І ми на кухні не одну годину
Собі на різні теми посидим?
Мам...
Гра «Спектрограма»
(відчуй себе композитором-бардом, склади свою музику, запиши пісню) https://musiclab.chromeexperiments.com/Spectrogram/
Гра «Анаграма» (зміни
букви місцями і прочитай. Як називали мандрівних співаків-поетів у
Середньовічній Європі) https://wordwall.net/uk/resource/3740678
Склади пазл
інструментів, на яких грали барди (колись і в сьогодення) https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2093bf8fbe8d
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1ae80f8075dc
24.09.2021 р. тема уроку "Романс та його різновиди: серенада і балада"
Немає коментарів:
Дописати коментар