Сторінки

Шукати в цьому блозі

Дистанційне навчання - 7 клас 2021-2022 н.р.


https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html

 Шановні учні та батьки!

На онлайн - урок з музичного мистецтва ви можете потрапити через посилання.

https://meet.google.com/svx-gyfr-zyv

Розклад тривалості уроків.

1. 08.15 - 08.35 - Онлайн - урок    7 - Б кл.
    08.35 - 09.00 - Робота з блогом.
2. 09.10 - 09.30 - Онлайн - урок    7 - А кл.  
    09.30 - 09.55 - Робота з блогом.
4. 11.00 - 11.20  - Онлайн - урок   7 - В кл.
    11.20 - 11.45  - Робота з блогом.

Домашні завдання зробити в зошиті, сфотографувати на телефон і прислати мені на Вайбер 0660513468, або на електронну пошту vika31GVL@yandex.ua вказавши обов'язково свій клас і прізвище!!!!

ЛЮБИЙ ДРУЖЕ!
Цьогоріч ми з тобою мандрували у світ традицій та новаторства в музичному мистецтві. Найскладніше навчання було дистанційне, без спілкування з вами, але все ж таки було спілкування з музикою. На жаль музичне мистецтво, як предмет, в цьому році закінчується. Тому прошу дати відповіді на деякі питання. Зчитай  QR-код або натисни на ПОСИЛАННЯ і заповни форму. Відповідай чесно - відповіді не оцінюються:) Дякую!

16.05.2022 р. - 20.05.2022 р.
тема уроку "Контрольна робота за рік"
Пройти контрольний онлайн-тест можна за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/dxy909 до 28.05.2022 р. або відскануйте QR - код
09.05.2022 р. - 13.05.2022 р.
тема уроку "Тематичне оцінювання за ІІ семестр"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Пройти узагальнюючий онлайн-тест можна за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5651697 до 20 травня.
02.05.2022 р. - 06.05.2022 р.
тема уроку "Сучасна танцювальна музика"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
1. Передивитися відео з уроку. Записати до зошита назви жанрів сучасних танців.
2. Записати текст пісні "Червона калина" і поспівати її під караоке.
3. Описати у зошиті 1 сучасний танець (історія виникнення, особливості виконання і т.д.), сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер.

"У світі музичних інструментів". Сучасні інструменти.

25.04.2022 р. - 29.04.2022 р.
тема уроку "Жанри та напрями  електронної музики"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
1. Послухати музичні композиції з уроку та подивитися відео, переписати виділений нижче абзац до свого зошита.
2. Послухати і переписати текст до зошита, поспівати нову пісню "Ой у лузі червона калина". Поспівати раніше вивчені пісні (на вибір)
3. Прикріпити відеофайл будь - якого музичного твору у стилі електронної музики, який найбільше вам сподобався, з коротким описом на мою дошку PADLET (нижче посилання). РОБОТУ ПІДПИСАТИ - ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я ТА КЛАС.
  1. НАТИСНІТЬ НА ПОСИЛАННЯ https://padlet.com/vika31gvl/cvt12fekeuwzovcr
    ТА ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ НА СПІЛЬНІЙ ДОШЦІ PADLET "МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО" стовпець "Електронна музика - 7 кл."
  2. ПОЯСНЕННЯ: В СТОВПЕЦЬ "Електронна музика" ПРИКРІПИТИ ВІДЕОФАЙЛ БУДЬ ЯКОГО музичного твору у стилі електронної музики, який найбільше вам сподобався, З КОРОТКИМ ОПИСОМ (НЕ БРАТИ ТІ, ЯКІ Є В ДИСТАНЦІЙНОМУ УРОЦІ). РОБОТУ ПІДПИСАТИ - ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я ТА КЛАС. БАЖАЮ УСПІХУ!

18.04.2022 р. - 22.04.2022 р.
тема уроку "Електронна музика та її інструменти"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
  1. 1. Виписати виділені визначення до зошита та слова пісні "Ми за мир!"
  2. 2. Передивитися відео з уроку і поспівати пісню "Ми за мир!"
  3. 3. Виконати онлайн-тест "Електронна музика" на платформі "На Урок" до 25.04.2022 р.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2740857

11.04.2022 р. - 15.04.2022 р.
тема уроку "Музика в мультиплікації (продовження)"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
1. Записати до зошита 1 абзац визначення.
2. Передивитися відео з уроку, за бажанням переглянути мультфільми повністю.
3. Кросворд "Музика в мультиплікації" https://learningapps.org/view9922833 (кінцевий результат сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер).
4. Намалювати в зошиті з музики одного з персонажів українських мультфільмів (можна сюжет). Сфотографувати і прислати вчителю на вайбер.
04.04.2022 р. - 08.04.2022 р.
тема уроку "Музика в мультиплікації."
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
  1. 1. Записати виділені визначення до зошита.
  2. 2. Передивитися відео з уроку та мультфільми повністю (за бажанням).
  3. 3. Поспівати всі пісні, які вивчали раніше на уроках (за бажанням).
  4. 4. Гра "Знайди слова" https://learningapps.org/view9883547 (кінцевий результат сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер).
  5. 5. Гра "Вгадай мелодію" (відповіді записати до зошита сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер). https://sway.office.com/GYrwE6WMYdJv0WOW?ref=Link
28.03.2022 р. - 01.04.2022 р.
тема уроку "Телемюзикл."
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
  1. 1. Виписати з уроку виділене визначення і переписати текст пісні «Києве мій».
  2. 2. Передивитися відео з уроку, поспівати пісню з Олегом Вінником. Поспівати всі пісні, які вивчали раніше. Їх можна знайти в стрічці на блозі нижче під уроками.
  3. 3. Прикріпити відеофайл будь - якого мюзикла (фрагмента) з коротким описом на мою дошку PADLET (нижче посилання). РОБОТУ ПІДПИСАТИ - ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я ТА КЛАС.
  4. НАТИСНІТЬ НА ПОСИЛАННЯ https://padlet.com/vika31gvl/cvt12fekeuwzovcr
    ТА ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ НА СПІЛЬНІЙ ДОШЦІ PADLET "МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО" стовпець "МЮЗИКЛ - 7 кл."
  5. ПОЯСНЕННЯ: В СТОВПЕЦЬ "МЮЗИКЛ" ПРИКРІПИТИ ВІДЕОФАЙЛ БУДЬ ЯКОГО ФРАГМЕНТУ З ТЕЛЕМЮЗИКЛА З КОРОТКИМ ОПИСОМ (НЕ БРАТИ ТІ, ЯКІ Є В ДИСТАНЦІЙНОМУ УРОЦІ). РОБОТУ ПІДПИСАТИ - ПРІЗВИЩЕ, ІМ'Я ТА КЛАС. БАЖАЮ УСПІХУ!
  6. «Києве мій»,слова Д. Луценка, музика І. Шамо.

    1.Грає море зелене,

    Тихий день догора.

    Дорогими для мене

    Стали схили Дніпра.

    Де колишуться віти

    Закоханих мрій...

    Як тебе не любити,

    Києве мій!-2р.

    2.В очі дивляться канни,

    Серце в них переллю.

    Хай розкажуть коханій

    Як я вірно люблю.

    Буду мріяти й жити

    На крилах надій...

    Як тебе не любити,

    Києве мій!-2р.

    3.Спить натомлене місто

    Мирним, лагідним сном.

    Ген вогні, як намисто

    Розцвіли над Дніпром.

    Вечорів оксамити,

    Мов щастя прибій...

    Як тебе не любити,

    Києве мій!-2р.

    Як тебе не любити,Києве мій!

21.03.2022 р. - 25.03.2022 р.
тема уроку "Мюзикл."
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
1. Переписати у зошит виділені визначення та текст пісні "Короли ночной Вероны", поспівати цю пісню під мелодію.
2. Переглянути відео з уроку та за можливістю подивитися мюзикли (повністю). Щоб переглянути відео, треба натиснути на назву мюзиклу, автоматично перейти на ютуб.
 3. Складіть Сенкан із словом «Мюзикл». Шаблон написання Сенкану і зразок з іншим словом-темою прикріпляю нижче. Записати Сенкан собі до зошита, сфотографувати і прислати вчителю
на Вайбер.


Короли ночной Вероны "Ромео і Джульєтта"

І. Мир поделен злом и добром,

Очень непросто в нем быть королем,

И, как ни странно бывает порой,

Не разобраться кто шут, кто король.

Быть королем, жить под замком,

Утром война, а днем светский прием.

Сильные мира вдали от земли,

Не понимают, что мы короли.

Припев: Короли ночной Вероны

Нам не писаны законы,

А кто завтра под замками,

Те нам кажутся шутами.

В нашей жизни то и дело

Душу побеждает тело,

Но Господь за все за это

Нас простит уже к рассвету.

ІІ. Счастье не вечно, Слава слепа,

А королей выбирает толпа.

Мы вызываем судьбу на дуэль,

Нам наплевать кто охотник, кто цель.

Игры с судьбою смешны и пусты,

Мы за собою сжигаем мосты,

И неизменно во все времена,

Только любовь миром править должна.

Припев: 3 р.

Короли ночной Вероны

Нам не писаны законы

Мы шальной удачи дети

Мы живём легко на свете.

В нашей жизни то и дело

Душу побеждает тело,

Рождены мы для любви,

А в ней мы просто короли.

Короли ночной Вероны

Нам не писаны законы,

А кто завтра под замками,

Те нам кажутся шутами.

В нашей жизни то и дело

Душу побеждает тело,

Но Господь за все за это

Нас простит уже к рассвету.


14.03.2022 р. - 18.03.2022 р.
тема уроку "Рок - опери."
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
  1. 1. Переписати у зошит виділені визначення та текст пісні "Я ніколи тебе не забуду" (переклад) із рок - опери "Юнона і Авось"
  2. 2. Переглянути відео з уроку і поспівати пісню "Я ніколи тебе не забуду".
  3. 3. Виконати онлайн - тест "Історія Рок - опери" до 27.03.2022 р. за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8821098

Я ніколи тебе не забуду (переклад)

І. Ти мене на світанку розбудиш,

Провести неодягнена вийдеш...

Ти ніколи мене не забудеш,

Ти ніколи до мене не прийдеш...

ІІ. Заслонивши тебе від застуди,

Я подумаю: Боже всевишній!

Я ніколи тебе не забуду,

Але в цьому житті всі ми грішні!

ІІІ. Кілька слів на прощання відвертих...

І розчулившись знову, ти плачеш...

Повертатись – погана прикмета...

Я ніколи тебе не побачу!

IV. Сколихнувши над нами повітря,

Пара фраз вгору знесені вітром...

Ти для мене як зірка досвітня!

Все життя будеш ти моїм світлом!

V. Сколихнувши над нами повітря,

Пара фраз вгору знесені вітром...

Ти для мене як зірка досвітня!

Все життя будеш ти моїм світлом!

Ти для мене як зірка досвітня!

Все життя будеш ти моїм світлом!

21.02.2022 р. - 25.02.2022 р.
тема уроку "Стилі Поп - музики. Французький шансон."
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
  1. Переписати до зошита слова пісні, спробувати поспівати під мелодію.
  2. Перемалювати і заповнити кросворд.

Питання до кросворду "Французький шансон"

     1.    Співачка мала неповторний тембр голосу, оригінальний виконавський стиль; не опанувала нотної грамоти. 

     2.    Автор пісні «Шенбурзькі парасольки». У дуеті з Мірей Матьє виконав пісню «Вічна любов» («Une vie d’amour»). 

     3.    Співак має приємний баритон хриплуватого тембру, з теплим, інтимними інтонаціями, виконавець пісні «Et si tu n’existaise pas». 

     4.    Французький естрадний співак одним словом.

     5.    Прелюдія «Перервана серенада» має поетичний жанр, який називається...

     6.    Майстер імпресіоністичних образів у французькій музиці. 

     7.    Представниця нового шансону, виконує пісню «Mademoiselle chante le blues».


Якби не було тебе ("Если б небыло тебя")

І. Якби не було тебе,

то я б, напевно, теж не жив.

По далеких блукав би світах

і безнадійно там тужив.

Якби не було тебе,

я б видумав собі любов,

Як художник малює пейзаж,

милуючись ним знову й знов,

До очманіння аж… 

ІІ. Якби не було тебе,

я все одно б тебе знайшов.

Хоч була б ти за сотню морів,

я все одно б туди пішов.

Якби не було тебе,

я б все одно тебе шукав.

І, співаючи твоє ім'я,

мій голос би завжди лунав,

Як пісня солов'я… 

ІІІ. Якби не було тебе,

для мене б світ цей був пустим,

Я б вдивлявся у сотні облич,

а кожне з них було б чужим.

Якби не було тебе,

самотнім бути я би зміг!

Власноруч би тебе сотворив,

а потім впав до твоїх ніг,

І на руках носив…

14.02.2022 р. - 18.02.2022 р.
тема уроку "Історія розвитку Поп - музики"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway

Домашнє завдання:
  1. Виписати у зошит виділені терміни.
  2. Поспівати пісню "Червона рута" (вивчали у 6 класі). Відео прикріпила під д/з.
  3. Написати невеличку доповідь (прикріпити фото) про одного з перелічених поп - співаків: Уітні Хьюстон, Мерелін Монро, Принс, Леді Гага, Емінем, Алла Пугачова, Ані Лорак, Потап і Настя Каменських.
07.02.2022 р. - 11.02.2022 р.
тема уроку "Рок - музика" (продовження)
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
  1. Переписати у зошит визначення "Рок - музики" та стилі рок - музики.
  2. Переглянути відео з уроку і поспівати пісню "Вчора".
  3. Виконати онлайн - тест "Рок - музика" до 18.02.2022 р. за посиланням:
           
  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8631727

31.01.2022 р. - 04.02.2022 р.
тема уроку "Історія розвитку рок-н-ролу та рок - музики"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
  1. Переписати у зошит визначення "Рок - музики", текст пісні "Вчора".
  2. Переглянути відео з уроку і спробувати поспівати пісню "Вчора" під музику.
  3. Написати у зошит невеличку доповідь про один із рок - гуртів (коли з'явився, в якому стилі працював, чи актуальний зараз?). Сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер.
24.01.2022 р. - 28.01.2022 р.
теми уроків "ДЖАЗ"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:

Виконати онлайн - тест до 04.02.2022 р. за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8990558

26.11.2021 р. - 29.11.2021 р.
тема уроку "Сучасне аранжування класичних творів"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:

1. Виконання  пісні Михайла Коваля "Балада про Крути", О.Пономарьова "Заспіваймо пісню за Україну", С. Вокарчука "Не твоя війна".

2. Записати до зошита назви 2 - 3 фільмів, в яких звучать музичні твори (пісні) Поля Моріа.

19.11.2021 р. - 22.11.2021 р.
тема уроку "Аранжування в музиці"( продовження)
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Питання для усного фронтального опитування:
  1. 1. Які сучасні танці ви знаєте? Перелічіть.
  2. 2. Які латиноамериканські танці ви знаєте? Хто являється батьком танго?
  3. 3. Які два карнавали ми розглядали? Що таке Санбадром?
  4. 4. Що таке фольк - опера? Хто написав фольк - оперу "Цвіт папороті"? Скільки вона має дій?
  5. 5. Хто такі "Крути"? Яка подія відбулася і чому їх вшановують в наш час?
  6. 6. Хто написав балет "Весна священна"? Про що в ньому йдеться? Скільки має частин?
  7. 7. Чим театральна вистава відрізняється від балетної? В чому полягає сучасний балет?
  8. 8. Що таке Аранжування? Хто являється віртуозом - скрипалем? Розкажіть один цікавий факт із його життя.
  9. 9. Хто написав аранжування для твору Н.Паганіні "24 каприси" для фортепіано?
  10. 10. Які два видатних композитори написала аранжування для великого симфонічного оркестру із циклу "24 каприси" Н. Паганіні? Розкажіть про одного з них.
  11. 11. Хто зробив рок - аранжування до твору Н. Паганіні із циклу "24 каприси".
  12. 12. Які пісні ми вивчали на протязі дистанційного навчання?
Домашнє завдання:
1. Виконання  пісні Михайла Коваля "Балада про Крути", О.Пономарьова "Заспіваймо пісню за Україну", С. Вокарчука е твоя війна".
2. Підготувати невеличку доповідь (записати до зошита) 2 - 3 цікавих факти із життя Нікколо Паганіні.




12.11.2021 р. - 15.11.2021 р.
тема уроку "Аранжування в музиці"
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Перейти к документу Sway
Домашнє завдання:
Виконання  пісні Михайла Коваля "Балада про Крути", О.Пономарьова "Заспіваймо пісню за Україну". Вивчити слова пісні С. Вокарчука е твоя війна"

05.11.2021 р. - 08.11.2021 р
тема уроку "Фольклор і музичний театр" продовження

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:


Домашнє завдання:

Дайте письмово відповіді на такі питання:

1. Чим сучасна балетна вистава відрізняється від класичного балету?

2. Які картини - образи виникли у вашій уяві після перегляду

  1. фрагменту балету "Весна священна"?
  2. 3. Чому глядачі на прем'єрі не сприйняли балет?
  3. Поспівати вивчені пісні.


29.10.2021 р - 01.11.2021 р
тема уроку "Фольклор і музичний театр"

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:

Домашнє завдання:
Тест (12 балів)

1. В останній чверті минулого ХХ століття на культурному обрії України замайоріла досі небачена «Зірка» - :
А). Опера-серіа.      Б). Опера-буффа.    В). Рок-опера.     Г). Мюзикл.    Д). Фольк-опера.

2. Фольк-опера Євгена Станковича «Коли цвіте папороть» започаткувала новий жанр у музично-театральному мистецтві, який ґрунтується на - :
А). Білоруському фольклорі.        Б). Польському фольклорі.     В). Українському фольклорі.

3. В основу сюжету фольк-опери «Коли цвіте папороть» покладено - :
А). Літературні твори Тараса Григоровича Шевченка.
Б). Літературні твори Миколи Васильовича Гоголя.   
В). Український Національний Фольклор (Героїчний епос, Українські Народні обряди, Українські Народні Пісні, Легенди).
Г). Варіанти відповідей А)., Б). і В). - вірні.

4. Фольк-опера Євгена Станковича «Коли цвіте папороть» складається з - :
А). Чотирьох дій.       Б). Трьох дій.      В). Двох дій.         Г). Однієї дії. 

5. У Першій дії опери «Коли цвіте папороть» змальовуються - :
А). Картини із життя селян.     Б). Картини із життя городян.    
В). Картини із життя Запорізької Січі.       Г). Картини народних святкувань та гулянь.
Д). Жоден з варіантів відповідей - не є вірним. 

6. У Другій дії опери «Коли цвіте папороть» змальовуються - :
А). Особливості народного побуту.         Б). Сцени на Свято Івана Купала. 
В). Картини із життя язичницької Русі-України.     Г). Картини із життя Запорізької Січі.
Д). Варіанти відповідей А)., Б). і В). - вірні.

7. У Третій дії опери «Коли цвіте папороть» змальовуються - :
А). Особливості народного побуту.         Б). Картини із життя Запорізької Січі.  
В). Українські Національні традиції та обряди.    
Г). Прославлення подвигів, здійснених народними героями заради Батьківщини.

8. Дати визначення: Балада - це...

9. Фольклор - це:
А). Усна народна творчість – народні прислів’я, народні казки, народні приказки, народні легенди, народні загадки.

Б). Музична народна творчість – народні пісні, народні танці, народна музика.              
В). Народні вірування, народні звичаї, народні обряди, народні ремесла.  
Г). Варіанти відповідей А)., Б). і В). - вірні.
Д). Варіанти відповідей А). і Б). - вірні.

10. Хто із поетів присвятив мужнім патріотам вірш «Пам’яті тридцяти»?
А) В.Сосюра.        Б) Т.Шевченко.     В) Б.Грінченко.      Г) П.Тичина.     Д) М.Бакай.

11. Хто такі "Герої Крут"?
А) Бійці вільного козацтва.          Б) Діти - партизани.  В) Розстріляна небесна сотня.         Г) Київські студенти - добровольці.
12. Що є характерним для народної творчості?
А). Це все створюється великою кількістю людей протягом багатьох століть.
Б). Це все передається із уст в уста.   В). Це все передається від покоління до покоління.  Г). Це все створюється авторами – поетами, композиторами, хореографами.
Д). Це все записується за допомогою друкованих та електронних носіїв інформації.
Е). Варіанти відповідей Г). і Д). - вірні.
Є). Варіанти відповідей А). і Б). - вірні.
Ж). Варіанти відповідей А)., Б). і В). - вірні.

Якщо хтось не згоден з оцінкою, може зробити додаткове завдання (2 бали)
Напишіть, чим подібні між собою Фольк-опера "Цвіт папороті" та пісня "Балада про Крути".

23.10.2021 р. - 25.10.2021 р. 

тема уроку "Карнавал - свято музики й танцю"

Сьогодні нас чекає цікава і захоплююча подорож  на свято музики і танцю.

 Ми познайомимося з двома карнавалами, що проходять в різних частинах світу і є самими відомими і улюбленими для багатьох людей, що з’їжджаються з найвіддаленіших куточків світу, щоб побачити або прийняти участь в цьому дійстві. Знайдемо в них спільні і відмінні риси, а також дізнаємося, як надихало це яскраве свято композиторів на створення музичних творів.

Спробуємо себе в ролі художників – декораторів, без яких не проходить жоден карнавал. Будемо розвивати вокальні здібності при виконанні вивчених пісень. 

Венеціанський карнавал.

Щороку шанувальники карнавалів й маскарадів приїжджають звідусіль в італійське місто на воді - Венецію. А все тому, що в лютому тут проходить карнавал, який вражає неймовірними костюмами, в які одягаються мешканці та гості міста.Саме тут з'явилася традиція карнавального  святкування. Вистави венеціанського карнавалу відбуваються просто неба, на тлі унікальних декорацій - пам'яток архітектури, які пов'язані між собою численними каналами й містками.

На центральній площі Сан-Марко відбувається церемонії відкриття карнавалу, а потім розпочинається масове костюмоване гуляння. Протягом двох тижнів у Венеції проводять різноманітні концерти, влаштовують неперевершені феєрверки, в театрах проходять вистави, а в середньовічних палацах - бали-маскаради. І звідусіль - з майданів і площ, з будинків міських жителів і величних споруд, та навіть із граційних гондол, що перевозять людей, - лунає жива музика!

                                                                Робота з зошитом

Карнавал – театралізоване свято, учасники якого вдягають яскраві костюми і маски. Карнавал надихає художників на створення вишуканих костюмів і загадкових масок, композиторів – на написання чудової музики.


А.Соттер. Ескізи венеціанських карнавальних костюмів.


Карнавал надихає художників на створення вишуканих костюмів і загадкових масок, а композиторів — на написання чудової музики. У різний час музиканти відображала свої святкові карнавальні емоції у звуках, тембрах і ритмах.


Історія Венеціанської маски
 

Атмосферу карнавального свята можна почути у фортепіанному «Карнавалі Роберта Шумана», в увертюрах «Карнавал» Антоніна Дворжака, Гектора Берліоза, Олександра Глазунова. Італійський композитор і скрипаль Нікколо Поганілі написав варіації «Венеціанський карнавал» для скрипки і фортепіано, а французький композитор Жан-Батист Арбан створив  твір для труби який назвав  «Карнавал у Венеції».

Слухання музики

Жан-Батист Арбан «Карнавал у Венеції»


Бразильський карнавал
 Робота з зошитом
Яскравий і захоплюючий карнавал відбувається щороку на іншому боці Земної кулі, в тропічній Бразилії, а саме в її столиці - Ріо-де-Жанейро. Особливістю  бразильського  карнавалу є форма його проведення.  Глядачі розміщуються на трибунах уздовж самбадрому - спеціальної території, якою йдуть учасники карнавалу.

Парад шкіл самби - це неймовірно яскраве, блискуче й енергійне явище. Адже перед публікою по черзі рухаються фантастично оформлені платформи, на яких безупинно танцюють самбу запальні бразильські красуні. Щоб перемогти на конкурсі танцівники мають вразити журі, яке складається із 40 суддів, своєю хореографією, декораціями, костюмами, гримом. Тому кожна школа самби, зокрема й дитяча, вибирає тему, розробляє сценарій і упродовж року готує виступ.

Самбадром

Талант і фантазія сотень художників і праця тисяч бразильців перетворили Самбадром в казковий світ. Яких тільки образів тут можна побачити: дракони, слони й тигри, мешканці підводного царства, піратські кораблі, римські легіонери тощо.

Перегляд відеоролика «Карнавал у Бразилії, Ріо-де-Жанейро»

Слухання музики

Сержіо Зекінья де Абреу, “Бразильский карнавал”



 Отже, якщо порівнювати бразильський та венеціанський карнавали – можна знайти між ними спільне і те, що їх різнить.  

Назвіть спільні та відмінні риси, та запишіть до зошита.

Рефлексія


Співати пісню, яку записали і розучували на минулому уроці
 "Заспіваймо пісню за Україну"


Тест (записати відповіді до зошита)
1) Карнавал - це:
А). Релігійне Свято, що відбувається щороку.
Б). Театральна вистава з використанням різноманітних музичних інструментів.
В). Народне Свято, яке проводиться раз у чотири роки (у високосний рік).
Г). Театралізоване Свято, учасники якого одягнені в яскраві маски та неймовірні костюми.
Д). Варіанти відповідей А)., Б)., і В). - вірні.
2) На фото зображені учасники Карнавалу у місті - :

А). Відень.          Б). Ріо-де-Жанейро.         В). Ніцца.          Г). Венеція. 
 3) На фото зображені учасники Карнавалу у місті -:
А). Відень.          Б). Ріо-де-Жанейро.         В). Ніцца.          Г). Венеція. 
4) Музичний твір - «Карнавал у Венеції» для труби - написав композитор - :
А). Гектор Берліоз.    Б). Антонін Дворжак.     В). Жан-Батист Арбан.     Г). Роберт Шуман.
5) Варіації – «Венеціанський Карнавал» - написав композитор - :
А). Роберт Шуман.   Б). Антонін Дворжак.    В). Гектор Берліоз.    Г). Ніколло Паганіні.
6) Спеціальна територія, якою йдуть учасники Карнавалу у Ріо-де-Жанейро називається - :
А). Джайводром.    Б). Вальсодром.   В). Тікодром.   Г). Румбадром.    Д). Самбадром.    

                                                                   Є). Тангодром.
7) Вишукана традиція Карнавального Святкування бере свій початок в - :
А). Аргентині.      Б). Америці.      В). Бразилії.    Г). Іспанії.    Д). Італії.
8) Що таке - Самбадром?
А). Місце для виступу музикантів.   Б). Місце для виступу-змагань самбістів. 
В). Місце, де змагаються спортсмени і проводяться Олімпійські ігри.   
Г). Спеціальна територія, якою йдуть учасники Карнавалу у Ріо-де-Жанейро.
Д). Місце для показу мод.  
9) Парад Шкіл Самби. Це - :
А). Неймовірно яскраве, блискуче й енергійне явище.
Б). Рух перед публікою фантастично оформлених платформ, на яких - танцюють самбу танцюристи.   
В). Дійство, на якому танцюристи мають вразити журі (40 суддів) своєю хореографією, костюмами, гримом, декораціями.  
Г). Демонстрація образів: драконів, слонів, тигрів, мешканців підводного царства, піратських кораблів, римських легіонерів, тощо.
Д). Варіанти відповідей А)., Б)., В). і Г). - вірні.

Домашнє завдання
1. Записати до зошита конспект із виділених визначень.
2. Обов'язково подивитися Рефлексію і спробувати відтворити її. Виконувати пісню (караоке - відео вище), вивчити слова. 
2. Написати до зошита доповідь про три види сучасних танців, не брати ті, які вже описані в  попередньому уроці. 
3. Дати відповіді на тест (записати до зошита) і відіслати фото мені Вайбер. 
4. Творче завдання: Виконати ескіз венеціанської маски (можна в зошиті)
5. Пограти в онлайн - ігри.
2, 3 та 4 завдання сфотографувати на телефон і прислати мені на Вайбер
0660513468вказавши обов'язково свій клас і прізвище!!!!
       
Пограємо разом

18.10.2021 р. - 22.10.2021 р.  

тема уроку "Сучасне життя танцю"

Хореографічне мистецтво існує з найдавніших часів. Культові, трудові, мисливські та інші обряди супроводжувалися не тільки грою на музичних інструментах і співом, а й танцями. Розгорнуті танцювальні вистави, нерідко пов’язані з релігійними церемоніями, існували в Стародавньому Єгипті, Індії, Китаї, Вірменії, Греції, Римі й інших країнах.

Робота з зошитом (записати тему уроку і 2 абзаци, які виділені)

Танець - форма хореографічного мистецтва, художні образи, якої створюються рухами і положеннями тіла людини.
Сучасний танець (contemporary dance) — танцювальний напрям, який включає танцювальні техніки і стилі XX — початку XXI ст., що сформувалися на основі американського і європейського танців модерн і постмодерн. Сучасний танець вирізняється яскравістю емоцій, різкими змінами настрою, і загалом вважається, що сучасний танець, як і пісня, з усіх видів мистецтва чи не найшвидше «реагує» на зміни у світі, у суспільстві зокрема. 

Часто, зароджуючись на вуличних або клубних помостах, танцювальні напрями інтегрувалися на професійні сцени естради, концерт-холів. Сучасна хореографія — це невід’ємний елемент багатьох слов’янських концертних програм та конкурсів. Так, у 2004 р. на міжнародному конкурсі пісні «Євробачення» перемогла українська співачка Руслана Лижичко з композицією «Дикі танці».


Руслана (справжнє ім'я Лижичко Руслана Степанівна) українська співачка, диригент. Народилася в 1973 р. у Львові. Навчалася на диригентському відділенні Львівської консерваторії ім М. Лисенка. У 1993 р. Руслана перемогла на Всеукраїнському фестивалі сучасної і популярної музики «Червона рута». А в 1998 р. випустила свій дебютний альбом «Дзвінкий вітер», на який отримала позитивні відгуки критиків. За рік співачка випустила диск «Останнє Різдво 90-х», до якого увійшли народні й авторські Різдвяні твори в оригінальних інструментальних аранжуваннях. Із англомовною версією пісні «Wild Dances» Руслана перемогла в 2004 р. на конкурсі пісні «Євробачення», за що українці віддячили співачці званням народної артистки України.                                                                                                                                                                                                                      Руслана "Аркан"


Руслана "Дикі танці"

Кожна епоха має свою музику і свої танці. Кожен народ має також свої національні танці, рухи яких передаються із покоління в покоління, вдосконалюються, стають більш сучасними.

Записуємо визначення кожного танцю до зошита і дивимося відео.

Вальс - походить із німецького walzen - кружляти. Вид парного бального танцю, ритмом 3/4.


Полонез - польський урочистий танець - хід в помірному темпі. Виконується на початку балу, підкреслюючи урочистість та велич свята.

Гопак - традиційний український народний танець запорізького походження. Виконується соло або групами в швидкому темпі з використанням віртуозних карколомних стрибків. Існує бойовий гопак, в якому використовується зброя і виконується тільки чоловіками.

Берізка - російський народний татець - хоровод повільного темпу, вирізняється цікавою манерою робити дуже маленькі кроки.

Лезгінка - народний танець поширений серед народів Кавказу. Танцюристи, наче змагаючись, демонструють віртуозність, вправність, спритність (чоловіки можуть танцювати зі зброєю). Виконується, як сольний чоловічий танець, а також у парі з жінками.

Сиртакі - грецький народний танець, танцюють як чоловіки так і жінки, стоячи в рядок або колом, поклавши руки на плечі партнерів по танцю.

Модерн - один ізсучасних танців, зародився в Німеччині але популярність здобув в США. Основа танцю: відмова від застарілих рухів, народження плавних рухів і емоційного стану танцю.

Контемп - це сучасний, постійно вдосконалюючий стиль, в якому об 'єдналися декілька танцювальних методик. Початок цього стилю зародивсь в США, зараз поширився по всіх країнах. Контемп - танець, який виконується босоніж. Головне - задоволення від танцю, імпровізація.

     Одним із найцікавіших народних танців є танго, який виник в Аргентині. У минулому танго танцювали чоловіки, щоб здобути прихильність жінок, та згодом танець почали виконувати в парі. Музика танго вирізняється енергійним і чітким ритмом, а власне танець відображає складні взаємовідносини між закоханими, їхні почуття одне до одного. Отримавши розвиток на батьківщині, на початку XX ст. «тангоманія» поширилася Європою, Північною Америкою і навіть Австралією

Сьогодні, окрім аргентинського танго, існують й інші стилі, зокрема уругвайське танго, бальне танго (американського і міжнародного стилю), фінське танго і старовинне танго. Основне розмежування — це танго соціальне (аргентинське) і танго бальне. Як самостійний інструментальний твір цей танець з’явився завдяки аргентинському композиторові та виконавцю Астору П'яццолі, якого прозвали «батьком танго». Твір («Libertango») був написаний Астором П’яццолою в 1974 р. в Італії. Композиція, назва якої виникла внаслідок поєднання двох іспанських слів «libеrtad» (воля) і «tango» (танго), вважаються своєрідним рубіжем у творчості П’яццоли — від класичного танго до власного стилю «Tango Nuevo». Чимало відомих музикантів виконували «Libеrtango».

Танго - старовинний аргентинський народний танець, парний бальний танець, який відрізняється емоціями і пристрастю виконання. 

Спочатку музика танго створювалася виключно як супровід до танців. Як самостійний інструментальний твір цей танець з’явився завдяки аргентинському композиторові та виконавцю Астору П'яццолі, якого прозвали «батьком танго».

Астор П’яццола (1921-1990) аргентинський музикант і композитор другої половини XX ст., чиї твори значно збагатили жанр танго. Народився в родині італійських емігрантів, дитинство минуло в Нью-Йорку. Серед захоплень хлопчика чільне місце посіли джаз і кінематограф. У 1937 р. повернувся на батьківщину. За дев'ять років створює в Аргентині власний музичний колектив. Улюбленим музичним інструментом П’яццоли є акордеон, який він намагається «перетворити» на сольний інструмент, створюючи для нього академічну музику. Згодом отримав стипендію на навчання в Парижі, де спрямував свою увагу на музику танго. Упродовж тривалого періоду життя гастролює з концертами містами Аргентини, Бразилії, США. Записав чимало платівок, однак світове визнання композитор здобув у 1980-х pp. у складі квінтету «Tango Nuevo».Астор П’яццола — один із небагатьох композиторів, хто зміг записати й виконати на концертах майже всі свої твори. Упродовж останнього десятиріччя свого життя композитор склав понад 300 композицій танго, 50 мелодій до кінофільмів, серед яких «Генріх IV» (режисера Марко Белоккьо), «Армагеддон» (Алена Жесуа), «Південь» і «Посилання Гарделя» (Фернанда Соланаса), а також музику до театральних вистав і балетів.
 

     Латиноамериканські танці –це дивовижне поєднання традицій індіанської, африканської та іспанської культур, зародилися вони на Кубі в середині XIX ст. Сьогодні поняття «латиноамериканські танці» об'єднує чимало течій. До основних з них належать самба, румба, ча-ча-ча, пасодобль, джайв.

    

     Латиноамериканські танці загальна назва бальних і народних танців, що сформувалися на території Латинської Америки.


Румба — парний кубинський танець африканського походження. Вирізняється цей танець з-поміж інших передусім плавними рухами в поєднанні із широкими кроками. Найвідомішою в усьому світі мелодією румби є «Guantanarnеra» («Гуантанамера»), яку написав Хосеіто Фернандес у 30-х pp. XX ст. на вірш Хосе Марті. У пісні йдеться про мешканку кубинської провінції Гуантанамо. Сьогодні цю композицію вважають класикою латиноамерикансього танцю.

Не менш улюбленим латиноамериканським танцем є Самба, що виникла в Бразилії і сьогодні є одним з національних символів цієї країни. Самба здобула світове визнання завдяки бразильським карнавалам, найвідоміший з яких відбувається в Ріо-де-Жанейро. У Бразилії виникли найрізноманітніші напрями самби, які розвиваються у численних танцювальних школах. Бразильський композитор Зекінья де Абрсу в 1917 р. написав інструментальну мелодію «Тісо-Тісо no Fuba», яку знає весь світ під скороченою назвою «Тісо-Тісо». Цю мелодію досі люблять і пам’ятають майже в усіх країнах світу, хоча з моменту її створення минуло майже сто років!

  Наша країна також має власну танцювальну фестивальну традиціюТакщороку в Києві проходить міжнародний фестиваль танців народів світу «Dances of the World»підчас якого можна відчути енергію культур і побачити розмаїття танцювальних стилів багатьох країн.


Розучування пісні 
(записати слова до зошита)

Заспіваймо пісню за Україну

слова і музика Олександра Пономарьова
І. Ми ніколи не зречемося
Рідної мови!
Ми ніколи не зречемося
Рідної землі!
І борітеся - поборите
Будь-які змови!
І борітеся -
Поборите все, що у злі!

Приспів:
Заспіваймо пісню за Україну!
За її незалежність, за волю її!
Заспіваймо пісню за Україну,
Бо потрібна допомога
Моїй рідній землі!

ІІ. Ми піднімемо наш прапор
Знову і знову!
Слава рідній Україні,
Слава рідній землі!
І борітеся - поборите
Будь-які змови!
І борітеся -
Поборите все, що у злі!

Приспів. (2)

Тест (записати відповіді до зошита)
1. Що таке танець?
2. Що таке сучасний танець?
3. Хто така Руслана Лижичко? (записати декілька речень)
4. Які види танців ви знаєте? Перелічіть. Напишіть будь які 2 - 3 визначення танців, які найбільше сподобалися.
5. Хто такий Астор П 'яццолла? (записати декілька речень) 
5. Які латиноамериканські танці ви знаєте? Перелічіть. Дайте визначення 1 з них.

Домашнє завдання
1. Записати до зошита конспект із виділених визначень, пісню і виконувати її (караоке - відео вище), вивчити слова.
2. Написати до зошита доповідь про три види сучасних танців, не брати ті, які вже описані в уроці. 
3. Дати відповіді на тест (записати до зошита)
4. Пограти в онлайн - ігри.
2 та 3 завдання сфотографувати на телефон і прислати мені на Вайбер
0660513468вказавши обов'язково свій клас і прізвище!!!!
                                                     
                                                        Пограємо разом

Гра «Знайди слова» ( знайди назви народних укр. Танців у магічному квадраті) https://learningapps.org/view13700362

Гра «Ритм» - зімпровізуй ритмічний малюнок для українського народного танцю, спробуй потанцювати під свою музику. https://musiclab.chromeexperiments.com/Rhythm/

 Склади пазл  https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=27027f4d3a4c  

Гра «латиноамериканські танці» ( зміни букви місцями, щоб скласти назви латиноамериканських танців)   https://wordwall.net/uk/resource/3769034

Склади пазл – інструмент, для якого написане Лібертанго, улюблений інструмент Астора П’яццоли     https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=24824a8d0032


24.09.2021 р. 
тема уроку "Музика крізь віки".


Перегляньте відео:

И.С.Бах - Шутка (Сюита №2 для флейты, Hand Made)
И.С. Бах  Токката и фуга ре минор для органа  I Baсh Toссata i fuga re minor
Токатта (Ремикс)
Токатта (Рок - версія)

Пограємо разом

Гра «Перший мільйон» (Бах) https://learningapps.org/view9405891

Скласти пазл: портрет Баха https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0d8543c2eb99

Немає коментарів:

Дописати коментар