Сторінки

Шукати в цьому блозі

Дистанційне навчання - учні індивідуальної форми 2021-2022 н.р.

Дистанційне навчання - учні індивідуальної форми 2021-2022 н.р.
Домашні завдання зробити в зошиті, сфотографувати на телефон і прислати мені на Вайбер 0660513468, або на електронну пошту vika31GVL@yandex.ua вказавши обов'язково свій клас і прізвище!!!!
Пригора Самір - 6 - А кл., Фесенко В. - 6 - Б кл.

23.05.2022 р. - 30.05.2022 р.
           тема уроків: "Власні почуття". Пластичні етюди. Виставка - галерея (онлайн) портретів.

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Намалювати свій власний Автопортрет, розфарбувати кольоровими олівцями. Кінцевий результат сфотографувати і прислати вчителю на Вайбер!

09.05.2022 р. - 16.05.2022 р.
тема уроків: "Настрій у природі. Порівняльна характеристика образу, створеного композитором і художником. Живописне зображення природи."

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
Домашнє завдання:
  1. 1. Намалювати і розфарбувати фарбами (Гуаш) "Літній пезаж", сфотографувати малюнок і прислати вчителю на Вайбер.
  2. 2. Поспівати пісеньку "Якщо добрий ти" (із мультфільму про кота Леопольда).
02.05.2022 р.
тема уроку: "Різноманітність настроїв і почуттів у мистецтві."

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:

1. Намалювати і розфарбувати кольоровими олівцями Веселку із хмаринками, сфотографувати малюнок і прислати вчителю на Вайбер.

2. Поспівати пісеньку про "Веселку".


18.04.2022 р. та 25.04.2022 р.

тема уроків: "Музика й мистецтво слова". Спільне та відмінне у вербальному й музичному вираженнях художніх творів, наділені певними рисами характеру.

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:
  1. 1. Намалювати в альбомі Червону шапочку (відео та фото є в уроці), розфарбувати її олівцями, фломастерами і прислати фото вчителю на Вайбер.
  2. 2. Поспівати пісню - караоке "Червоної шапочки".


04.04.2022 р. та 11.04.2022 р.

тема уроків: "Словесний, художній та музичний портрети". Характеристика казкових персонажів, створених письменником, композитором, режисером, художником.
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:

  1. 1. Вибрати для малювання один із персонажів казки "Пригоди Буратіно" і намалювати його у себе в альбомі (розфарбувати кольоровими олівцями, фломастерами). Фото малюнка прислати вчителю на Вайбер.
  2. 2. Поспівати пісню "Буратино" з караоке.
21.03.2022 р. та 28.03.2022 р.

тема уроків: "Поєднання почуттів у музиці та живописі".Живописні та музичні художні образи, спільні за темою.
Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:

Домашнє завдання:

1. Передивитися відео з уроку. Поспівати пісню - караоке "Весна"

2. Намалювати в альбомі малюнок "Весняний пейзаж з веселкою" (за допомогою губки) і фото прислати вчителю на Вайбер.


14.03.2022 р. (2 уроки)
тема уроку: "Колір музики. Музичний образ. Малювання тематичної композиції".

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:

Домашнє завдання:

1. Передивитися відео з уроку. Поспівати пісню - караоке "Весна"

2. Намалювати в альбомі малюнок "Золотої рибки"(використовуючи відео та шаблони з уроку) і фото прислати вчителю на Вайбер.


14.02.2022 р.
тема уроку: "Почуття, які передає музика. Характер і настрій музичних творів".

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:

  1. Намалювати у своїх альбомах Підсніжники (використовуючи відео та шаблони з уроку), розфарбувати кольоровими олівцями, фломастерами. Сфотографувати малюнок і прислати вчителю на Вайбер.
  2. Поспівати з караоке пісню "Пролісок".

07.02.2022 р. (2 уроки)
теми уроків "Настрій у живописі. Портретні герої, створені художниками - живописцями"

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:


Домашнє завдання:

1. Намалювати і розфарбувати кольоровими олівцями казковий персонаж "Бабу Ягу", сфотографувати малюнок і прислати вчителю на Вайбер.
2. Поспівати пісню "Бабка Йожка".


22.11.2021 р. - 29.11.2021 р.
тема уроків "Емоційний стан "Здивування". Характерні міміка, пантоміміка. Музичний портрет. Словесний та графічний малюнок.

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:


Домашнє завдання:
1. Вивчити слова пісні "Раз морозною зимой".
2. Намалювати шарж з емоцією "Здивування".

08.11.2021 р. - 15.11.2021 р. 
тема уроків "Емоційні стани:"Соромязливість", "Ніяковість" і "Сором".
Музичний портрет. Характерні ознаки емоційних станів.

Щоб переглянути урок, перейдіть за цим посиланням:


Домашнє завдання:
1. Поспівати пісню про "Страх", яку ми вивчали на минулих уроках.
2. Намалювати ілюстрацію до епізоду з оповідання Л. Толстого "Кісточка"

25.10.2021 р. - 01.11.2021 р. 
тема уроків "Емоційний стан "Страх". 
Музичний портрет. 
Відображення його в міміці, русі. Словесний та графічний малюнок".

Давні китайці визнавали 7 основних емоцій: радість, гнів, печаль, веселість, любов, ненависть і бажання. Деякі фізіологи вважають, що “чистих” емоцій лише 3: радість, страх і гнів.”  Психологи умовно ділять емоції на настрої (емоційний стан, який зазвичай не буває надмірно яскравим), пристрасті (сильний і глибокий тривалий емоційний стан) та афекти (зазвичай короткочасні, але гранично яскраві, бурхливі емоційні спалахи). 

Гра: У багатьох із вас є молодші братики та сестрички. На них досить подивитися – і всі емоції зрозумілі. Я зараз прочитаю вірш про маленького хлопчика, а ви мімікою спробуйте передати ті емоції, про які я читаю.
Наш Сашко бува веселий,
Коли друзі всі в оселі.
Наш Сашко бува сердитий,
Коли лоб його набитий.

Наш Сашко сумний буває,

Коли іграшки не має.

Наш Сашко, буває, плаче,

Коли хтось відніме м’ячик.

Наш Сашко, бува, хитрує,

Коли фокуси майструє.

А як його насварять –

Він ображений стоїть.

Як незвичне щось побачить,

То дивується, одначе.

А як чогось злякається –

У кущі ховається.

Що таке емоції? 
Зараз ми розглянемо картину видатного художника Ф. П. Решетникова “Знову двійка!”

– Які емоції переживає хлопчик на картині? 
– Що ви можете сказати про емоції мами? 
– Як дивиться на брата дівчинка-шестикласниця?
– Які емоції виражає собака? 

Незадовго до Першої світової війни газети всього світу повідомили про трагічну загибель величезного океанського пароплава “Титанік”, призначеного для регулярних пасажирських рейсів між Європою та Америкою. У відкритому морі “Титанік” наскочив на айсберг і затонув.

У перші ж хвилини катастрофи виявилося, що врятувати вдасться тільки жінок, дітей, та й то не всіх. Жах охопив людей, що перебували на судні.

І тут відбулося щось неймовірне. На верхню палубу вийшли музиканти симфонічного оркестру, що давав вечорами концерти для пасажирів. Вони вийшли зі своїми інструментами в руках, розсілися в такому ж порядку, як завжди сиділи на концертах, і заграли.

Заграли Третю симфонію Бетховена. Героїчну симфонію героїчного композитора. Симфонію великого музиканта, чиє життя і чия творчість були насичені невпинною, напруженою боротьбою проти жорстоких ударів долі, що сипалися на нього буквально з перших до останніх днів його життя, боротьбою з горем, нуждою, приниженнями й несправедливістю, боротьбою за життя, за щастя, за радість…

Смертельно поранений “Титанік” гинув поволі, болісно довго, немов не хотів розлучатися з життям. А сотні людей, приречених разом із ним на загибель, слухали музику бетховенської симфонії, і ця музика укріплювала їхню волю, вливала в них мужність, уберігала від паніки, від душевних мук, від божевілля, від усього, що неминуче загрожувало кожному, хто був у ці хвилини на тонучому кораблі.

Музика Бетховена звучала мужньо й велично, заглушаючи шум води, що заповнювала каюти корабля, заглушаючи страждання людей, що гинули на ньому. Вона звучала до тієї хвилини, поки хвилі не накрили палубу разом із музикантами, разом з останніми звуками бетховенської симфонії.


 Подумайте, яку ж силу повинна мати музика, щоб заглушити в серцях людей жах, страх близької смерті, відчай, панічний стан, злість? Як ми можемо одним словом визначити всі ті поняття, які я перелічила? (Емоції.)

Сьогодні на уроці ми будемо розглядати таку емоцію, як "Страх". Погляньте на картинки, які ємоції на обличчах у людей?






Так, звичайно це "Страх". Діти також дуже різко відчувають цей прояв. У такому стані в міміці відбуваються такі зміни: у людини розширюються очі, рот починає відкриватися від спроби закричати, руками закриваються очі, щоб не бачити те, чого боїться людина.

Зараз ми спробуємо вгадати музичні емоції на відео - грі "Весело - сумно" 
Треба слухати музичні твори і підібрати відповідну картинку до них.
          

Подивимося на картинки діток, в яких обличчя не намальоване і спробуємо умовно намалювати міміку обличчя



Переглянемо мультфильм про "Страх"

А зараз треба показати відповідну картинку з емоціями.

1. Показати задоволення, радість.
2. Показати пригнічення, страх.
3. показати коли людина дуже засмучена.

У мене є шаблончик обличча хлопчика, але там відсутня міміка, треба вирізати очі, брови, ніс і ротик і створити декілька емоційних станів. Нам будуть потрібні ножиці і клей.
А зараз трішечки відпочинемо, подивимося гарний мультик і поспіваємо пісеньку 


Ну і на останок, сьогодні закріпимо "Емоційні стани" і попрацюємо з підручним матеріалом (листя з дерев) та фарбою. Спочатку дивимося відео, потім прикріпляю шаблони.



Домашнє завдання: намалювати на одному із шаблонів волосся з відтисками листочків на аркуші паперу, різного виду та кольору (як показано у відео). 
Сфотографувати малюнок та надіслати вчителю на Вайбер 0660513468.

Пригора Самір - 6 - А кл.
18.10.2021 р. 
тема уроку "Емоційний стан "Смуток". Відображення його в міміці, русі"

                                                   Загадка 

Коли з дерев всі листочки злітають

Коли вже на південь птахи відлітають,                        

Коли небо сіре, холодний дощ ллється,

Оця пора року як зветься? 

 Сьогодні ми поринемо у світ прекрасного, у світ осінньої природи. А допоможе нам у цьому мистецтво: музика, поезія, живопис, а також емоційні стани, які ми вже розглядали на минулих уроках.

Музику створює композитор, красу форм і кольорів відтворює живопис, картини малює художник. Про це все можна розповісти художніми засобами та поетичними словами. А от емоції ми можемо розрізнити по міміці та рухам. Поглянемо відео і згадаємо, які бувають емоції.


Сьогодні ми будемо розглядати пору року "Осінь" і втілювати її сумний настрій в малюванні.
                  Питання.

-         Коли до нас приходить осінь за календарем?

-         Назви осінні місяці.

-         Яка буває осінь? 

-         А звідки в осені стільки золота?

Легенда.

За народним переказом Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і  стала на землі четвертою  порою року. Посилаючи осінь на Землю, Сонце сказало їй:

-         Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою і люди полюблять тебе.

І осінь, як ми бачимо, виконує наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів, і чарує нас своїм осіннім золотом.

Золота осінь – це незвична пора. По-різному її сприймають люди.  Багато віршів, пісень, музики складено про осінь. Краса осінньої природи надихає і художників.

На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з репродукцією картини художників та намалюємо малюнок «Осінній листок»


   Художник Ілля Левітан за все своє життя створив дуже багато красивих і цікавих творів живопису, в тому числі картин, в яких відтворена краса осінньої природи. Одним із кращих полотен є «Золота осінь». Ось репродукція цієї картини.

Питання:

-         Який період осені зобразив художник?

-         Який стан осінньої природи передав художник на картині? 

-         Які кольори використав художник?

-         Яких кольорів більше – теплих чи холодних?

-         Яке небо? Вода в річці? Погода?

-           Який настрій викликає у  тебе ця картина, емоції?


   Ми  бачимо листя не лише золоте і пурпурове, але й ясно-червоне,  фіолетове, коричневе, чорне,  сіре і майже біле. Фарби здавались особливо м’якими через осінню імлу, яка нерухомо висіла в повітрі. А коли ішли дощі, м’якість фарб змінювалась блиском. Небо, вкрите хмарами, все ж давало достатньо світла, щоб мокрі ліси могли загорятися здаля, як багряні пожежі. В соснових хащах тремтіли від холоду берези, обсипані позолотою… Дерева почали жовтіти знизу: я бачив осики, червоні внизу і зовсім ще зелені на верхівках.

                                                                                  (За К. Паустовським)


А  тепер  поглянемо, як чудово намалював осінь художник Ілля Семенович Остроухов. Він назвав свою картину «Золота осінь».  На картині ви бачите старі, але гарні дерева у парку. Дві сороки прилетіли на галявину, радіють теплому дню.  Могутні крони дерев позолотила осінь. Відчувається теплий осінній день. Яка гарна й багата рідна природа, скільки чарівної краси в осінніх барвах. 

-         Який стан осінньої природи передав художник на картині? 
-           Який настрій викликає у  тебе ця картина, емоції?

А зараз трохи відволічемося і пограємо у гру "Весело - сумно"
Треба слухати музичні твори і підібрати відповідну картинку до них.


 Ми послухали і подивились, як поети, художники, композитори змальовують осінь, а тепер  прийшла і твоя черга бути у ролі художника. Сьогодні ми будемо малювати осінні сумні листочки. Для роботи нам знадобиться: альбом, простий олівець, гумка, фарби, вода і пензлик. На відео показано, як намалювати листочки, а знизу прикріпляю ще картинки - шаблони з листям. Спочатку уважно прочитай ознаки осені, подивися відео, а вже потім берися до роботи.

Ознаки осені:

 Погода: тиха, суха, тепла, привітна, прохолодна, спокійна.

 Небо: синє, блакитне, ласкаве, чисте, кришталево-прозоре, сіре, безхмарне, хмарне.

 Сонце: привітне, тепле, сумне.

Дерева:  золотисті, різнобарвні, святкові, задумані, позолочені, святково вбрані.

Листочки: золоті, пурпурні, коричневі, ясно-червоні, жовті, багряні, зелені.

Вода в річці: холодна, чиста, прозора, кришталева, синя, глибока, голуба.




Домашнє завдання: намалювати декілька осінніх листочків на аркуші паперу, різного виду та кольору. 
Сфотографувати малюнок та надіслати вчителю на Вайбер 0660513468.

Рефлексія
Спробуй відтворити під музику рухи, які показує вчитель.

Немає коментарів:

Дописати коментар