Домашні завдання зробити в зошиті, сфотографувати на телефон і прислати мені на Вайбер 0660513468, або на електронну пошту vika31GVL@yandex.ua вказавши обов'язково свій клас і прізвище!!!!
|
- 1. Намалювати і розфарбувати фарбами (Гуаш) "Літній пезаж", сфотографувати малюнок і прислати вчителю на Вайбер.
- 2. Поспівати пісеньку "Якщо добрий ти" (із мультфільму про кота Леопольда).
|
1. Намалювати і розфарбувати кольоровими олівцями Веселку із хмаринками, сфотографувати малюнок і прислати вчителю на Вайбер.
2. Поспівати пісеньку про "Веселку".
|
- 1. Намалювати в альбомі Червону шапочку (відео та фото є в уроці), розфарбувати її олівцями, фломастерами і прислати фото вчителю на Вайбер.
- 2. Поспівати пісню - караоке "Червоної шапочки".
|
- 1. Вибрати для малювання один із персонажів казки "Пригоди Буратіно" і намалювати його у себе в альбомі (розфарбувати кольоровими олівцями, фломастерами). Фото малюнка прислати вчителю на Вайбер.
- 2. Поспівати пісню "Буратино" з караоке.
1. Передивитися відео з уроку. Поспівати пісню - караоке "Весна"
2. Намалювати в альбомі малюнок "Весняний пейзаж з веселкою" (за допомогою губки) і фото прислати вчителю на Вайбер.
1. Передивитися відео з уроку. Поспівати пісню - караоке "Весна"
2. Намалювати в альбомі малюнок "Золотої рибки"(використовуючи відео та шаблони з уроку) і фото прислати вчителю на Вайбер.
- Намалювати у своїх альбомах Підсніжники (використовуючи відео та шаблони з уроку), розфарбувати кольоровими олівцями, фломастерами. Сфотографувати малюнок і прислати вчителю на Вайбер.
- Поспівати з караоке пісню "Пролісок".
Наш Сашко сумний буває,
Коли іграшки не має.
Наш Сашко, буває, плаче,
Коли хтось відніме м’ячик.
Наш Сашко, бува, хитрує,
Коли фокуси майструє.
А як його насварять –
Він ображений стоїть.
Як незвичне щось побачить,
То дивується, одначе.
А як чогось злякається –
У кущі ховається.
Незадовго до Першої світової війни газети всього світу повідомили про трагічну загибель величезного океанського пароплава “Титанік”, призначеного для регулярних пасажирських рейсів між Європою та Америкою. У відкритому морі “Титанік” наскочив на айсберг і затонув.
У перші ж хвилини катастрофи виявилося, що врятувати вдасться тільки жінок, дітей, та й то не всіх. Жах охопив людей, що перебували на судні.
І тут відбулося щось неймовірне. На верхню палубу вийшли музиканти симфонічного оркестру, що давав вечорами концерти для пасажирів. Вони вийшли зі своїми інструментами в руках, розсілися в такому ж порядку, як завжди сиділи на концертах, і заграли.
Заграли Третю симфонію Бетховена. Героїчну симфонію героїчного композитора. Симфонію великого музиканта, чиє життя і чия творчість були насичені невпинною, напруженою боротьбою проти жорстоких ударів долі, що сипалися на нього буквально з перших до останніх днів його життя, боротьбою з горем, нуждою, приниженнями й несправедливістю, боротьбою за життя, за щастя, за радість…
Смертельно поранений “Титанік” гинув поволі, болісно довго, немов не хотів розлучатися з життям. А сотні людей, приречених разом із ним на загибель, слухали музику бетховенської симфонії, і ця музика укріплювала їхню волю, вливала в них мужність, уберігала від паніки, від душевних мук, від божевілля, від усього, що неминуче загрожувало кожному, хто був у ці хвилини на тонучому кораблі.
Музика Бетховена звучала мужньо й велично, заглушаючи шум води, що заповнювала каюти корабля, заглушаючи страждання людей, що гинули на ньому. Вона звучала до тієї хвилини, поки хвилі не накрили палубу разом із музикантами, разом з останніми звуками бетховенської симфонії.
Подумайте, яку ж силу повинна мати музика, щоб заглушити в серцях людей жах, страх близької смерті, відчай, панічний стан, злість? Як ми можемо одним словом визначити всі ті поняття, які я перелічила? (Емоції.)
Сьогодні на уроці ми будемо розглядати таку емоцію, як "Страх". Погляньте на картинки, які ємоції на обличчах у людей?
Загадка
Коли з дерев всі
листочки злітають
Коли
вже на південь птахи відлітають,
Коли небо сіре,
холодний дощ ллється,
Оця пора року як зветься?
Сьогодні ми поринемо у світ прекрасного, у світ
осінньої природи. А допоможе нам у цьому мистецтво: музика, поезія, живопис, а також емоційні стани, які ми вже розглядали на минулих уроках.
Музику створює композитор, красу форм і кольорів відтворює
живопис, картини малює художник. Про це все можна розповісти художніми засобами
та поетичними словами. А от емоції ми можемо розрізнити по міміці та рухам. Поглянемо відео і згадаємо, які бувають емоції.
- Коли до нас приходить осінь за календарем?
-
Назви осінні місяці.
-
Яка буває осінь?
-
А
звідки в осені стільки золота?
Легенда.
За народним переказом Осінь – старша дочка Сонця. Вона
останньою залишила батьківський дім і
стала на землі четвертою порою
року. Посилаючи осінь на Землю, Сонце сказало їй:
- Забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою і люди полюблять тебе.
І осінь, як ми бачимо, виконує наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів, і чарує нас своїм осіннім золотом.
Золота осінь – це незвична пора. По-різному її сприймають люди. Багато віршів, пісень, музики складено про осінь. Краса осінньої природи надихає і художників.
На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося з репродукцією
картини художників та намалюємо малюнок «Осінній листок»
Художник Ілля Левітан за все своє життя створив дуже
багато красивих і цікавих творів живопису, в тому числі картин, в яких
відтворена краса осінньої природи. Одним із кращих полотен є «Золота осінь».
Ось репродукція цієї картини.
Питання:
- Який період осені зобразив художник?
-
Який
стан осінньої природи передав художник на картині?
-
Які
кольори використав художник?
- Яких кольорів більше – теплих чи холодних?
-
Яке
небо? Вода в річці? Погода?
-
Який
настрій викликає у тебе ця картина, емоції?
Ми бачимо листя не лише золоте і пурпурове, але й ясно-червоне, фіолетове,
коричневе, чорне, сіре і майже біле.
Фарби здавались особливо м’якими через осінню імлу, яка нерухомо висіла в
повітрі. А коли ішли дощі, м’якість фарб змінювалась блиском. Небо, вкрите
хмарами, все ж давало достатньо світла,
щоб мокрі ліси могли загорятися здаля,
як багряні пожежі. В соснових хащах
тремтіли від холоду берези, обсипані позолотою…
Дерева почали жовтіти знизу: я бачив
осики, червоні внизу і зовсім ще зелені на верхівках.
(За К. Паустовським)
А тепер поглянемо, як чудово намалював осінь художник
Ілля Семенович Остроухов. Він назвав свою картину «Золота осінь». На картині ви бачите старі, але гарні дерева
у парку. Дві сороки прилетіли на галявину, радіють теплому дню. Могутні крони дерев позолотила осінь.
Відчувається теплий осінній день. Яка гарна й багата рідна природа, скільки
чарівної краси в осінніх барвах.
Ми послухали і подивились, як поети,
художники, композитори змальовують осінь, а тепер прийшла і твоя черга бути у ролі художника. Сьогодні ми будемо малювати осінні сумні листочки. Для роботи нам знадобиться: альбом, простий олівець, гумка, фарби, вода і пензлик. На відео показано, як намалювати листочки, а знизу прикріпляю ще картинки - шаблони з листям. Спочатку уважно прочитай ознаки осені, подивися відео, а вже потім берися до роботи.
Ознаки осені:
Погода:
тиха, суха, тепла, привітна, прохолодна, спокійна.
Небо:
синє, блакитне, ласкаве, чисте, кришталево-прозоре, сіре, безхмарне, хмарне.
Сонце: привітне,
тепле, сумне.
Дерева: золотисті,
різнобарвні, святкові, задумані, позолочені, святково вбрані.
Листочки: золоті, пурпурні, коричневі, ясно-червоні, жовті, багряні, зелені.
Вода в річці: холодна, чиста, прозора, кришталева, синя, глибока, голуба.
Немає коментарів:
Дописати коментар