Сторінки

Шукати в цьому блозі

вівторок, 29 листопада 2022 р.

02.12. Урок з ОТМ "Характер театральних образів"

 5 - Б та 5 - А клас Тема: "Характер театральних образів"

2 урок / 8.30 https://meet.google.com/nsu-oexg-xgi

Перейти к документу Sway
Конспект уроку

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ

ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТ

Кафедра суспільно-гуманітарної та медійної освіти

 

ТВОРЧА РОБОТА ОБЛАСНОГО ФЕСТИВАЛЮ

«АГЕНТИ СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ»

 

«Характер театральних образів»

 


Номінація:

освітній медіаконтент: sway-презентація online-уроку/заняття

 

 

Виконала:

 вчитель мистецтва Селидівської ЗОШ №2

Горошко Вікторія Леонідівна

                                             

Краматорськ – 2022

 

Конспект уроку образотворчого мистецтва з використанням навчального посібника «Мистецтво – Л. Г. Кондратова, С. І. Федун, О. В. Чорний»

Урок №13. Характер театральних образів. Театр. Театральна маска. Театральні персонажі. Творчість Гверріно Ловато. Аналіз масок майстра. Виконання ескізу театральної маски в стилі Венеційського карнавалу.

Мета: виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток мистецьких художніх інтересів, естетичних потреб; формування системи мистецької грамотності, яка відображає видову, жанрову, стильову специфіку і взаємодію мистецтв.

Дидактичні задачі уроку:

·         розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва й художніх явищ;

·         стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження в мистецькій діяльності, до здійснення мистецької комунікації;

·         розвиток художніх мистецьких здібностей, креативного мислення, творчого потенціалу;

·         формування потреби в естетизації середовища та готовності до участі в соціокультурному житті.

Обладнання: мультимедійний комплект, sway-презентація online-уроку, олівці, фарби.

Очікуванні результати для учнів :

·         сприймають твори мистецтва та висловлюють враження;

·         компонують розміщення маски у форматі аркуша паперу;

·         відтворюють ескіз Венеціанської маски за власним задумом ;

·         дотримуються правил техніки безпеки;

·         відтворюють емоційні враження від твору образотворчого мистецтва лініями і кольорами за допомогою фарб;

·         презентують результати власної творчості.

Використана література в sway-презентації: https://sway.office.com/a4561thfmn7cnPu8?ref=Link

Хід уроку

ОК (організація класу) Демонстрація sway-презентації

Створення позитивного психологічного клімату класу.

МНД (мотивація навчальної діяльності)

Відео «Театр двері відчиняє»

АОЗ (актуалізація опорних знань)

Розповідь: Що таке театральна маска.

Відео «Історія театральних масок Древньої Греції»

ВНМ (вивчення нового матеріалу)

Відео «Венеціанський карнавал»

Рефлексія (запитання від віртуального друга)

Гімнастика для очей.

Знайомство з відомим майстром венеційської маски Гверріно Ловато.

Відео «Як виготовляють маски»

Практична діяльність учнів

Відео «Майстер – клас: Театральна маска»

Малювання ескізу маски за допомогою онлайн – програми Кандинського

https://musiclab.chromeexperiments.com/Kandinsky/

Продемонструйте власні роботи.

Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва

Послідовність виконання

ЗВ (закріплення вивченого)

ДЗ (Домашнє завдання)

Виконайте ескіз театральної маски в стилі Венеційського карнавалу. Розпочинаючи роботу, візьміть до уваги правильне композиційне розміщення маски у форматі аркуша паперу. 
















Немає коментарів:

Дописати коментар